Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Time Tiel. Meer weten? Ontdek meer
manon
23 jun 2026 om 19:07
Pokebowl smaakte goed, ik miste helaas de avocado.
Jan
17 jun 2026 om 22:34
Super vers, lekker, smaakvol. EN SNEL, het blijft een genot om hier je sushi te bestellen. . Ja a zo door!
Chiquita
15 jun 2026 om 12:17
Zeer goed verpakt, en de sushi s echt appetijtelijk bereid!
Danielle
12 jun 2026 om 21:49
het eten was erg lekker! we hadden de bezorgtijd nog aangepast, dat was gelukkig geen probleem!
Mariola
10 jun 2026 om 18:44
Było świeże, smaczne, ładnie zapakowane
ellis
26 mei 2026 om 23:57
Duurde lang. Sushi voelde en smaakte oud
Adaja
24 mei 2026 om 23:25
Het eten was bezorgd bij de buren, twee orders verwisseld. Het eten was goed!
Tessa
24 mei 2026 om 20:57
Veel te veel Edammer bonen overheerste heel erg. Bestelling was met 2 huizen verder verwisseld. Snel opgelost door buurvrouw.
Kaoutar
24 mei 2026 om 19:10
Heerlijke sushi vers en vriendelijke personeel zeker een aanrader
Julia
24 mei 2026 om 18:53
Toppie altijd lekker!
Mirjam
21 mei 2026 om 21:50
Het was koud en niet lekker…